·
M 24 (11- 15.6.2012)
MATA
PELAJARAN
|
Bahasa Melayu
|
TARIKH/HARI
|
11.6.2012 (ISNIN)
|
KELAS/MASA
|
5K6 – 0705-0815
|
TAJUK
|
PEMBETULAN KERTAS 1
|
HASIL
PEMBELAJARAN
|
·
Guru baru balik dari Taklimat SPMU di Miri
9.6.2012 *Sabtu)
|
AKTIVITI
|
·
Kelas
hari ini akan dilaksanakan pada Khamis 14.6.2012
·
Ahad
– Sekolah masih bercuti dari 25.5.2012 – 10.6.2012
|
REFLEKSI
|
·
Guru
ke Bilik Kebal untuk menyemak dan mengambil bahan dan alat tulis SPM (U) 2012
·
P&P
tidak dapat dijalankan kerana sibuk dengan persediaan untuk pengawasan SPM(U)
esok dan lusa (termasuk mengubungi Pengawas-pengawas SPMU.
|
MATA
PELAJARAN
|
Pemulihan Bahasa Melayu
|
TARIKH/HARI
|
12.6.2012 (SELASA)
|
KELAS/MASA
|
4K6– (0815-0925), (0945-10.55)
|
TAJUK
|
|
HASIL
PEMBELAJARAN
|
Guru mengawas
SPM(U) 2012 di SMK Tarat
|
AKTIVITI
|
|
REFLEKSI
|
MATA
PELAJARAN
|
Bahasa Melayu
|
TARIKH/HARI
|
13.5.2012 (RABU)
|
RABU
|
4K6
(11.30-12.40) & 5K6 (1055-1240)
|
TAJUK
|
|
HASIL
PEMBELAJARAN
|
Guru mengawas
SPM(U) 2012 di SMK Tarat
|
AKTIVITI
|
|
Refleksi
|
MATA
PELAJARAN
|
Pemulihan Bahasa Melayu dan Bahasa Melayu
|
TARIKH/HARI
|
14.6.2012 (KHAMIS)
|
KELAS/MASA
|
5K6–
(1055-11.30) & 4K6 (0945-1055)
|
TAJUK
|
Pembetulan Kertas 2
|
HASIL
PEMBELAJARAN
|
Pelajar dapat
merumus petikan mengikut format dan laras bahasa yang diajarkan.
|
AKTIVITI
|
1.Pelajar nyatakan ayat pendahuluan. Guru
perbetulkan.
2.Pelajar kesan isi tersurat. Guru minta pelajar tulis ayat dlm papan tulis. 3.Pelajar cari isi tersirat dan kesimpulan. |
REFLEKSI
|
60% pelajar kedua-dua kelas tidak begitu berminat
mendengar dan belajar. Guru memujuk pelajar dan bertegas meminta pelajar member
perhatian.
|
MATA
PELAJARAN
|
Pemulihan Bahasa Melayu dan Bahasa Melayu
|
TARIKH/HARI
|
15.5.2012 (JUMAAT)
|
KELAS/MASA
|
4K6– (0945-1040) – (1040-1140)
|
TAJUK
|
Pembetulan Kertas B2
|
HASIL
PEMBELAJARAN
|
Pelajar dapat
menulis jawapan pemahaman yangh betul dan menggunakan ayat yang gramatis.
|
AKTIVITI
|
1.Pelajar baca petikan.
2.Pelajar jawab soalan. Guru perbetulkan ayat dan jawapan. |
REFLEKSI
|
Pelajar masih lemah dalam pemahaman. Mereka tidak
dapat mengesan jawapan yang betul.
|
No comments:
Post a Comment