MATA
PELAJARAN
|
Bahasa Melayu
|
TARIKH/HARI
|
6.5.2013
|
KELAS/MASA
|
5MPV
|
TAJUK
|
Ulang kaji - KOMSAS
|
HASIL
PEMBELAJARAN
|
Pelajar dapat menceritakan
kelebihan/kekuatan/kebijakasanaan watak Fuad dengan menurunkan contoh
peristiwa.
|
AKTIVITI
|
1.Guru
minta pelajar mentakrifkan maksud Melunas Rindu?
2.Bagaimana Fuad memenuhi rasa sayang @ rasa ingin bertemu ibunya? 3.Pelajar diminta membincangkan aspek kekuatan watak Fuad? (berdasarkan perhubungan Fuad-Farhana-Cikgu Zamani. dan perhubungan Fuad-Peter Lim/Swee Lan @ Fuad-Mak Salmah. |
REFLEKSI
|
Pelajar
lebih berminat mendengar. Pelajar menjawab soalan apabila ditanya. Pelajar
dinasihatkan membeli buku Tg 4.
|
MATA
PELAJARAN
|
Pemulihan Bahasa Melayu
|
TARIKH/HARI
|
7.5.2013Selasa
|
KELAS/MASA
|
5K6 /(0815-0925)
|
TAJUK
|
Ulang kaji - KOMSAS
|
HASIL
PEMBELAJARAN
|
Pelajar dapat menceritakan
kelebihan/kekuatan/kebijakasanaan watak Fuad dengan menurunkan contoh
peristiwa.
|
AKTIVITI
|
1.Guru
minta pelajar mentakrifkan maksud Melunas Rindu?
2.Bagaimana Fuad memenuhi rasa sayang @ rasa ingin bertemu ibunya? 3.Pelajar diminta membincangkan aspek kekuatan watak Fuad? (berdasarkan perhubungan Fuad-Farhana-Cikgu Zamani. dan perhubungan Fuad-Peter Lim/Swee Lan @ Fuad-Mak Salmah. |
REFLEKSI
|
Peajar kelas
ini masih sukar berubah. Hanya 4r-5 orang sahaja yang dikesan mahu belajar.
Selebihnya Nampak keberatan untuk belajar.
|
MATA
PELAJARAN
|
Bahasa
Melayu
|
TARIKH/HARI
|
7.5.2013/Selasa
|
KELAS/MASA
|
5K10 (0945-1055)
|
TAJUK
|
Ulang kaji - KOMSAS
|
|
Pelajar dapat menceritakan
kelebihan/kekuatan/kebijakasanaan watak Fuad dengan menurunkan contoh
peristiwa.
|
AKTIVITI
|
1.Guru
minta pelajar mentakrifkan maksud Melunas Rindu?
2.Bagaimana Fuad memenuhi rasa sayang @ rasa ingin bertemu ibunya? 3.Pelajar diminta membincangkan aspek kekuatan watak Fuad? (berdasarkan perhubungan Fuad-Farhana-Cikgu Zamani. dan perhubungan Fuad-Peter Lim/Swee Lan @ Fuad-Mak Salmah. |
REFLEKSI
|
P&P
di atas tidak dijalankan kerana Kelas ini terlibat dengan Bengkel/Ceramah
Motivasi anjurdan Kaunseling.
|
MATA
PELAJARAN
|
Bahasa Melayu
|
TARIKH/HARI
|
8.5.2013/Rabu
|
KELAS/MASA
|
5K10 (0705
-0815)
|
TAJUK
|
|
HASIL
PEMBELAJARAN
|
PEPERIKSAAN TENGAH TAHUN 2013
|
AKTIVITI
|
KERTAS
BAHASA MELAYU 1 : 0710 -0925
KERTAS
BAHASA MELAYU 2 : 1010 - 1240
|
REFLEKSI
|
Kelas ini – 25 hadir. 2 orang
TH. 10 orang langsung tidak mahu menjawab soalan.
|
MATA
PELAJARAN
|
Bahasa Melayu
|
TARIKH/HARI
|
8.5.2013/Rabu
|
KELAS/MASA
|
5MPV
(0945-1055)
|
TAJUK
|
|
HASIL
PEMBELAJARAN
|
PEPERIKSAAN TENGAH TAHUN 2013
|
AKTIVITI
|
KERTAS BAHASA
MELAYU 1 : 0710 -0925
KERTAS
BAHASA MELAYU 2 : 1010 - 1240
|
REFLEKSI
|
Semua
hadir.
|
MATA
PELAJARAN
|
Bahasa Melayu
|
TARIKH/HARI
|
9.5.2013/Khamis
|
KELAS/MASA
|
5MPV(0815-0945)
|
TAJUK
|
|
HASIL
PEMBELAJARAN
|
PEPERIKSAAN TENGAH TAHUN 2013
|
AKTIVITI
|
KERTAS BAHASA
INGGERIS 1 : 0740 -0925
KERTAS
BAHASA INGGERIS 2 : 1025 - 1245
|
REFLEKSI
|
|
MATA
PELAJARAN
|
Bahasa Melayu
|
TARIKH/HARI
|
9.5.2013/Khamis
|
KELAS/MASA
|
5K10 (1130-1240)
|
TAJUK
|
|
HASIL
PEMBELAJARAN
|
PEPERIKSAAN TENGAH TAHUN 2013
|
AKTIVITI
|
KERTAS
BAHASA INGGERIS 1 : 0740 -0925
KERTAS
BAHASA INGGERIS 2 : 1025 - 1245
|
REFLEKSI
|
|
No comments:
Post a Comment