M25: Minggu 22-24 Minggu Cuti /rph ..1
Tingkatan Mata Pelajaran Tarikh Hari Masa | Tingkatan 6AK1 Bahasa Melayu 21.6.2010 Isnin 0815 -0945 |
Tajuk Subtajuk Objektif |
|
Aktiviti | |
Refleksi | Pelajaran hanya membincangkan hal-hal disiplin dan kesediaan untuk belajar. 10 orang pelajar baru datang sengga pukul 9.25 pagi. |
M25 /rph..2
Tingkatan Mata Pelajaran Tarikh Hari Masa | Tingkatan 6AK1 Bahasa Melayu 21.6.2010 Isnin 0945-10.40 |
Tajuk Subtajuk Objektif | Pembebetulan Kertas 910/1 |
Aktiviti | Guru mengadakan perbincangan dan pelajar diminta menyatakan rasional pemilihan jawapan. |
Refleksi | Pelajar hanya tahu memilih jawapan yang betul tapi kurang yakin akan sebab pemilihan jawapan. |
M25 rph..3 & 4
Tingkatan Mata Pelajaran Tarikh Hari Masa | Tingkatan 6AK1 & 6RK1 Bahasa Melayu 22.6.2010 Selasa 0715-0815 & 1055-1205 |
Tajuk Subtajuk Objektif |
|
Aktiviti | |
Refleksi |
M25 rph.. 5
Tingkatan Mata Pelajaran Tarikh Hari Masa | Tingkatan 6AK1 Bahasa Melayu 23.6.2010 RABU 1055-1205 |
Tajuk Subtajuk Objektif |
|
Tingkatan Mata Pelajaran Tarikh Hari Masa | Tingkatan 6AK1 & 6RK1 Bahasa Melayu 24.6.2010 |
Tajuk Subtajuk Objektif |
Penyelia Kawasan (En. Thomas Penik dan dan Tsai) perlu menhhantarnya segera ke JPB dan JPN sebelum jam 9.00 pagi. |
Aktiviti | |
Refleksi | PK1 dimaklumkan keperluan guru untuk mengurus perkara di atas. |
M25 rph.../7
Tingkatan Mata Pelajaran Tarikh Hari Masa | Tingkatan 6RK1 Bahasa Melayu 25.6.2010 |
Tajuk Subtajuk Objektif | Penulisan Karangan |
Aktiviti | Pelajar yang terpilih menulis tugasan i papan hitam. Hasil pelajar disemak dan dibincangkan dari aspek waana karangan. |
Refleksi | Hasil kerja pelajar menunjukkan keperluan untuk dipertingkatkan terutamanya aspek runtutan. |
M25 rph../8
Tingkatan Mata Pelajaran Tarikh Hari Masa | Tingkatan 6AK1 Bahasa Melayu 25.6.2010 |
Tajuk Subtajuk Objektif | Pembetulan Kertas 910/2 Pelajar dapat mengenal pasti rasional bagi setiap jawapan yang diplih. |
Aktiviti | Perbincangan. |
Refleksi | Pelajar diperhatikan cuba mengikuti perbincangan. |
No comments:
Post a Comment